Progress heeft de nieuwste versie van Telerik Sitefinity CMS en Telerik Sitefinity Digital Experience Cloud aangekondigd. De nieuwste release, versie 9.0, van de content management- en customer analytics-platformen van Progress, biedt digital marketeers en ondersteunende afdelingen nieuwe features voor flexibel beheer van online-kanalen.
Marketeers moeten snel reageren op veranderingen. Volgens een rapport van CMG Partners, een bureau voor marketingstrategie, geeft 63 procent van de marketingmanagers aan dat flexibiliteit een belangrijke prioriteit is. Slechts 40 procent geeft echter aan zichzelf flexibel te vinden. Dit biedt kansen; het onderzoek toonde eveneens aan dat organisaties met flexibele marketingafdelingen drie keer zoveel kans hebben op een significante groei van hun marktaandeel.
Met de nieuwste release van Telerik Sitefinity kunnen ontwikkelaars, marketing- en it-afdelingen effectiever samenwerken en hun digitale marketing flexibel maken. Met de nieuwste release krijgt de marketeer de mogelijkheid tot verbeterde personalisatie, 360 graden klantoverzicht (alle interacties tussen klant en merk), ondersteuning voor meertalige assets en ondersteuning voor meerdere formulieren.
De nieuwste release biedt ook flexibiliteit voor ontwikkel- en it-afdelingen; Doorlopende levering maakt het mogelijk dat nieuwe website-functionaliteit snel wordt toegepast; widgets zijn eenvoudig aan te maken, waardoor de view-prestaties worden verbeterd; het biedt nieuwe afpi’s en de eenvoudige ontwikkeling van geïntegreerde mobiele oplossingen.