De overgang naar het digitale tijdperk betekent onder meer dat Cisco klanten kan helpen hun bedrijfsvoering te transformeren om te profiteren van nieuwe kansen. Cisco brengt daartoe drie oplossingen in de markt die ontworpen zijn om bestaande businessmodellen naar een nieuw niveau te brengen: Customer Experience, Workforce Experience en Digital Ceiling.
De nieuwe digitale oplossingen zijn verkrijgbaar als een complete combinatie van hardware, software en diensten van Cisco en van meer dan zestig partners. Deze oplossingen bieden de flexibiliteit om zonder risico’s bestaande functionaliteit verder uit te breiden.
De meerderheid van mensen die een mobiele telefoon gebruiken om de specificaties van een product te raadplegen, blijken ook daadwerkelijk hun mobiel te gebruiken om het aan te schaffen. Met Customer Experience kan de omzet worden vergroot en een langdurige klantenbinding tot stand worden gebracht. Sleutelcomponenten van deze oplossing zijn onder meer Connected Mobile Experience en Enterprise Mobility Service Platform.
Workforce Experience bestaat uit gestandaardiseerde kantoorruimten die gebruikers naar eigen wens kunnen aankleden. Sleutelonderdelen hier zijn Cisco Video end-points, Telepresence Management Suite en Cisco Server.
Cisco’s Digital Ceiling brengt diverse componenten van een kantoorgebouw samen, zoals verlichting, verwarming, koeling, sensoren en andere ‘voelhoorns’.