Aspect Software introduceert Aspect CXP 15 (Customer Experience Platform). Deze release voegt geavanceerde integratie toe aan het consumer engagement platform unified IP van Aspect en biedt de mogelijkheid tot een naadloze overdracht van selfservice-interacties aan live agent-assistentie.
Aspect CXP Designer omvat tools voor zowel technische ontwikkelaars en designers, als niet-technische medewerkers. Op deze manier werken it, operations en de business samen op één enkel platform. Met een geavanceerde en geïntegreerde aanpak kan Aspect CXP een eenvoudig tekstbericht als ‘bel me’ verwerken en routeert dit als spraakbericht naar elk telefoonnummer of Unified IP-systeem. Aspect CXP vindt vervolgens de best beschikbare agent van verschillende contactcenters en regio’s. CXP 15 biedt ook nieuwe cradle to grave-rapportage die de customer journey laat zien via ivr, acd-wachtrijen en agent-interacties in zowel Aspect CXP als Unified IP. De rapportages bieden inzichten in redenen waarom klanten bellen, of en hoe klanten hun doel bereiken.
Andere verbeteringen zorgen voor snelheid en gemak bij het creëren van intelligente selfserviceapplicaties als interactive voice response (ivr) en interactive text response (itr), die slechts eenmalig vormgegeven hoeven te worden en overal in te zetten zijn.