Kaseya introduceert de Kaseya Business Management Solution (BMS). Deze oplossing geeft managed service providers (msp's) de mogelijkheid alle onderdelen van hun business – sales, marketing, human resources, klantprojectmanagement en it-dienstverlening – te beheren tegen een 66 procent lagere prijs dan oplossingen in de huidige markt.
Kaseya’s Business Management Solution (BMS) biedt volgens de producent alles wat een managed service provider (msp) nodig heeft om zijn bedrijf te laten draaien, maar zonder alle verouderde features en technologische beperkingen van legacy PSA-systemen. BMS is het resultaat van een meer dan een jaar durende samenwerking tussen Kaseya en partner Vorex op het gebied van research & development. Beide bedrijven investeerden de afgelopen drie jaar meer dan 25 miljoen dollar in de totale r&d-kosten om deze oplossing op de markt te brengen.
Doel van Kaseya is de kosten van beheertools (die geen omzet genereren) naar beneden te brengen. Zo komt er kapitaal vrij om opnieuw te investeren in nieuwe omzetgenererende diensten die groei stimuleren. Het ‘Times Twenty’-initiatief van Kaseya is erop gericht msp’s in staat te stellen dat kapitaal voor hen te laten werken. Dat initiatief houdt in: het ontwerpen en implementeren van it-serviceoplossingen die hun investering twintig keer terugverdienen.
Naast deze introductie biedt Kaseya msp’s een upgrade van een gratis licentie voor één jaar voor alle ConnectWise-, Autotask- en Tigerpaw-klanten.