Na een tienjarige samenwerking, hebben KLM en Mirabeau de samenwerking in een driejarige overeenkomst herbevestigd. Mirabeau heeft KLM de afgelopen jaren geholpen met de digitale identiteit van het bedrijf en zal zich de komende jaren wederom richten op de verdere digitalisering.
Mirabeau helpt bedrijven bij het inspelen op veranderend consumentengedrag. Het bedrijf heeft de Nederlandse luchtvaartmaatschappij de afgelopen tien jaar geholpen met de digitale identiteit van het KLM-merk en ontwierp samen met KLM de huidige bookingtool voor de e-commerce omgeving van de luchtvaarmaatschappij.
De komende jaren zal Mirabeau zich richten op de verdere digitalisering van KLM en daarbij gebruikmaken van meerdere Agile-teams. De focus ligt hierbij op de totale ‘customer journey’: de reis van huis tot bestemming. Tenslotte helpt Mirabeau KLM bij het ontwikkelen van digitale toepassingen die medewerkers ondersteunen in het dagelijks werk, zowel op de grond als in de lucht.