BT kondigt aan dat klanten de mogelijkheid krijgen om via BT Cloud Connect, BT’s dienstverlening voor toegang tot clouddiensten, direct verbinding te maken met Salesforce.
Via een beheerde verbinding met Salesforce’s ‘Customer Success Platform’ kunnen BT’s klanten profiteren van de voorspelbare prestaties en betrouwbaarheid die horen bij dedicated connectiviteit. Directe en betrouwbare toegang tot data en applicaties gehost in cloud-omgevingen, zoals het ‘Salesforce Customer Success Platform’, is een cruciale behoefte van veel organisaties geworden. Omdat grote organisaties steeds meer van hun applicaties naar de cloud verplaatsen, zoeken ze connectiviteitsopties die risico’s verminderen en gegarandeerde prestaties leveren.
BT’s ‘Cloud of Clouds’-visie is gebaseerd op een nieuwe generatie clouddiensten die grote organisaties in staat stellen wereldwijd gemakkelijk en veilig verbinding te maken met de applicaties en data die ze nodig hebben, waar ze ook gehost zijn. BT’s wereldwijde netwerk is verbonden met meer dan tweehonderd datacenters, inclusief 48 datacenters waarvan BT eigenaar en beheerder is.
De dienst wordt vanaf februari 2016 uitgerold in de VS en Europa en hierna wereldwijd beschikbaar gemaakt.