Microsoft heeft zich het doel gesteld om tegen het einde van het jaar 2018 een omzet te hebben gerealiseerd van 20 miljard Euro. Behalve uit Office 365 moet een belangrijk deel van deze omzet komen van Skype for Business. Bijna wekelijks worden er meer dan 4.000 bedrijven aangesloten op dit innovatieve communicatieplatform. Dit komt onder andere voort uit het feit dat er in bepaalde landen, zoals Duitsland, een ‘all-IP strategie’ gehanteerd wordt. In 2018 gaat ISDN in Duitsland verdwijnen en bedrijven zijn dan ook genoodzaakt om op zoek te gaan naar een alternatief.
Universal Communications is de toekomst! Die toekomst komt, met name door Skype for Business, in een razend tempo dichterbij. Grote ondernemingen standaardiseren steeds vaker op een UC-platform, onder andere doordat hier een positieve Return on Investment (ROI) op zit. Business cases laten een kostenbesparing zien van 25 tot soms zelfs 50% ten opzichte van de huidige telecommunicatie kosten. Onderzocht is dat tussen de 10 en 30% van de gebruikers behoefte hebben aan extra functionaliteiten. Hiermee wordt bedoeld: gespreksbeheer, opname van gesprekken, integratie met CRM of ERP-achtige oplossingen en rapportage, zowel real-time als historisch.
Met CC4Skype in combinatie met Skype for Business beschikt u over een complete oplossing om het Universal Communications platform goed in te richten voor uw organisatie. Niet alleen wordt de technologie om bedrijfs- en communicatieprocessen (SLA) te ondersteunen ingevuld. Het resulteert tevens in een hoogwaardige klantbeleving doordat uw klant direct in contact komt met de juiste medewerker die beschikt over de juiste vaardigheden (skill based routing). Daarbij zorgt deze oplossing ook voor een verlaging van de kosten. Werknemers kunnen immers efficiënter worden ingezet, onder andere door een eenvoudige activering naar andere werkgroepen of ACD’s. Ook kunnen thuiswerkers of collega’s die werkzaam zijn op andere vestigingen eenvoudig deelnemen. De Total Cost of Ownership (TCO), bij het gebruik van Skype for Business in combinatie met CC4Skype, is dan ook beduidend lager dan die van een traditionele oplossing.
Waar liggen uw uitdagingen? Op uw servicedesk, in het contact center, de frontoffice of planningsafdeling bijvoorbeeld? Heeft u behoefte aan extra functionaliteiten bovenop Skype for Business? Heeft het uw interesse gewekt en wilt u meer weten van CC4Skype? Neem dan vandaag nog contact met ons op!