Hoe kan Skype for Business uw organisatie helpen om beter, maar bovenal effectiever te communiceren? En wat is hier allemaal voor nodig? Lees hieronder over de voordelen van het gebruik van Skype for Business.
Professionele samenwerking en vergaderingen, alles geïntegreerd met Office
Alles wat u nodig hebt voor gesprekken in één app: chat, audio- en videogesprekken, onlinevergaderingen en delen. En omdat Skype voor Bedrijven en Office samenwerken, is het eenvoudig om rechtstreeks vanuit uw Office-apps samen te werken. Hier ziet u het visitekaartje van iedereen die in de dezelfde app als u werkt, zodat u hen snel een chatbericht of e-mail kunt sturen of een gesprek kunt starten. U kunt ook vergaderingen plannen en de chatgeschiedenis bekijken in Outlook en u kunt vergaderingen starten vanuit apps zoals Word en PowerPoint om datgene waaraan u werkt te presenteren.
Communiceren met iedereen, overal, op uw favoriete apparaat
Communiceer met iedereen in uw bedrijf of met de honderden miljoenen mensen op Skype, via uw favoriete apparaat of webbrowser. Zelfs als ze Skype voor Bedrijven niet gebruiken, kunnen maximaal 250 personen deelnemen aan vergaderingen. Het enige wat ze nodig hebben, is een vaste telefoonlijn of een internetverbinding.
Gegevens veilig houden en accounts eenvoudig beheren
Alle communicatie wordt beveiligd door verificatie en versleuteling. U beheert de werknemersaccounts, zodat u abonnementen kunt toevoegen of verwijderen en functies kunt toewijzen op basis van de samenwerkingsbehoeften van personen. Als u het Microsoft-platform al gebruikt, worden de accountgegevens die zijn opgeslagen voor elke persoon in uw organisatie onmiddellijk herkend in Skype voor Bedrijven.
Verminder kosten en complexiteit met één oplossing
Skype voor Bedrijven werkt met de meeste communicatietechnologieën, zodat u nog steeds oproepen kunt doen en ontvangen op PBX-telefoons en kunt deelnemen aan vergaderingen met systemen voor videovergaderingen. U verlaagt ook de kosten van het ondersteunen van meerdere services door een upgrade uit te voeren naar één oplossing die alles omvat: spraak, video en onlinevergaderingen. En u kunt de on-premises apparatuur die u al hebt blijven gebruiken terwijl u geleidelijk overstapt op de cloud.