Bij de Channel Awards 2015 is Jesse van der Jagt, account manager bij Infotheek, genomineerd in de categorie Sales Personality of the Year. Van der Jagt dankt deze nominatie vooral aan zijn inspanningen voor het Haven Ziekenhuis in Rotterdam, en dan vooral zijn meedenken om tot de juiste oplossing te komen.
Het Haven Ziekenhuis is al voor langere tijd klant van Infotheek uit Leiden. De afname van apparatuur is de afgelopen tijd wel minder geworden doordat het ziekenhuis in samenwerking met andere partijen de grootste aankopen centraal laat regelen, maar de aanschaf buiten de centrale inkoop om gebeurt nog wel bij Infotheek.
‘Infotheek is een betrouwbaar bedrijf en mijn contactpersoon Jesse van der Jagt is een geweldige kerel’, staat in de onderbouwing van de voordracht van Van der Jagt te lezen. ‘Hij denk altijd mee en probeert altijd een oplossing te zoeken voor ons. Hij zorgt voor snelle leveringen en accurate oplossingen. Als wij ergens niet uitkomen pakt hij dit op zoals het hoort. Of het nu garantie is of een probleem wat eigenlijk bij een andere afdeling thuis hoort, Van der Jagt zorgt dat wij niet te veel tijd kwijt zijn met het uitzoeken hiervan.’
Jesse van der Jagt is in de categorie Sales Personality of the Year misschien wel de grote onbekende. Zeker tegenover de andere personen die kans maken op deze award. Toch is de redactie van Channelweb zeer te spreken over de onderbouwing van het Haven Ziekenhuis over de inspanningen van Infotheek in het algemeen en die van Van der Jagt in het bijzonder. Als een klant zo in de bres springt voor zijn leverancier en account manager, dan is een nominatie voor hem als Sales Personality of the Year, en dus ook een beetje een nominatie voor Infotheek, niet meer dan terecht.