Volgens CAS CRM is de nieuwe versie X7 'de route naar Customer Centricity'. Met veel nieuwe functies en een moderne look en feel ondersteunt CAS CRM elke organisatie met relatiebeheer. Steeds meer mkb’ers ontdekken de kracht van crm-software voor het ondersteunen van hun groei. CAS CRM streeft met haar nieuwe versie naar meer eenvoud en meer gebruiksgemak voor de eindgebruiker.
Met de nieuwe zoekfunctie is het nog eenvoudiger data uit het CRM snel naar voren te halen. Adressen, documenten, projecten, verkoopkansen en afspraken zoekt de software snel op. Zoekresultaten worden getoond in volgorde van relevantie en relatie tot de gebruiker.
De eigen ontwikkelde CAS SmartDesign technologie maakt bediening van het CRM zeer eenvoudig. Hierdoor past het CRM zich aan de verschillende gebruikersinterfaces op smartphones, tablets. Of de gebruiker nu een tablet of smartphone heeft met iOS, Android, Windows of Blackberry, er zijn apps voor elk device. Via een uniek radiaal menu kan de gebruiker vanaf een contactpersoon bijvoorbeeld direct een vervolgactie kiezen als een nieuwe afspraak aanmaken.
Nederland is bij uitstek een economie die naar buiten gericht is. Veel organisatie werken met buitenlandse relaties of agenten/kantoren waardoor meertaligheid gebruikelijk is. Software dient hierin mee te bewegen en daarom breidt CAS het aantal talen verder uit. Dit jaar is de software ook in het Portugees beschikbaar en heeft CAS nu in 30 landen wereldwijd partners.