Manhattan Associates heeft de beschikbaarheid aangekondigd van een volledig geïntegreerd omnichannel Point-of-Sale- (POS) en Clientelingoplossing. Deze oplossing is ontworpen om verschillende toepassingen in een mobiele verkoopoplossing te verenigen. Het stelt retailers in staat om verschillende mobiele toepassingen te beheren en meerdere integratiepunten te onderhouden.
Winkelmedewerkers kunnen met de POS-oplossing van Manhattan Associates een consistente, gepersonaliseerde verkoopervaring en dienstverlening bieden, via zowel digitale als fysieke kanalen. Winkelmedewerkers krijgen toegang tot een online productcatalogus die automatisch wordt aangevuld met de aankoopgeschiedenis, wensenlijstjes, winkelmandjes en retourhistorie van de klant. Deze functie maakt het eenvoudig om beschikbare voorraad aan te boren. Hiermee nemen de kansen voor winkelmedewerkers om meer te verkopen toe. Tevens kunnen zij betalingen voor alle bestellingen in één transactie accepteren, waaronder creditcard, contante betalingen of mobiele betalingen.
Manhattan’s POS-oplossing helpt retailers bij de het retouneren van omnichannelbestellingen. De POS-oplossing levert een configuratieset die retoursituaties kan behandelen met zo min mogelijk ongemak. Winkelmedewerkers hebben nu de mogelijkheid om retourzendingen te accepteren, ongeacht het kanaal waar de bestelling is geplaatst of de manier waarop de klant het geld terug wil.
De oplossing biedt native integratie met Manhattan’s Enterprise Order Management. Enterprise Order Management is een modern platform voor omnichannelretail en ondersteunt klantinteracties, voorraadbeheer, order fulfilment en het orkestreren van orders voor alle verkoopkanalen.