Nextel organiseert voor 17 september 2015 zijn jaarlijkse Business Partner Event. De distributeur biedt op het evenement bestaande en nieuwe businesspartners vernieuwingen, mede op het gebied van mobility. ‘Maar een partnership moet ook vooral leuk zijn’, meent Jeff Scipio, manager marketing & business development. Daarom speelt de fun-factor ook een belangrijke rol.
Tijdens het event presenteert Nextel nieuwe oplossingen en delen fabrikanten hun visie. Doel van distributeur is dat businesspartners met de informatie adequaat kunnen reageren op ontwikkelingen in de markt. ‘Dat is onze taak als distributeur’, meent Scipio. ‘Aan nieuwe businesspartners willen we laten zien dat wij oplossingen kunnen bieden waarmee zij een betere customer lock-in kunnen creëren.’
Op het vorige event kreeg Nextel veel positieve reacties op onder andere de live muziek, het netwerkgedeelte en de raceauto’s waar men in kon mee rijden. Ook deze keer is weer aan de fun-factor gedacht. Geheel in lijn met het thema van vernieuwing kunnen de businesspartners tijdens het event een testflight maken met drones. Aan het einde van het event zal er een verloting plaatsvinden waarbij men een drone kan winnen.
Scipio: ‘Autoraces en ict horen bij elkaar. Om die reden geven we aan alle bezoekers op ons event gratis VIP-kaarten weg voor de autoraces op het TT circuit in Assen.’ Nextel is een van de sponsors van die autorace en zal daar met een eigen stand staan om bestaande en nieuwe business partners te verwelkomen.
Voor het Nextel Business Partner Event is ook een mobiele app beschikbaar is. Door deze app te downloaden kunnen deelnemers nu al met elkaar in contact komen, nieuwsberichten ontvangen en aan elkaar gekoppeld worden via LinkedIn. Na het event kunnen de businesspartners berichten blijven ontvangen over wat gepresenteerd is tijdens het event. De app is beschikbaar voor zowel iOS als Android.
Inschrijven voor het Nextel Business Partner Event kan via http://www.partner-event.nl.