Axians en Customer Interaction Group brengen gezamenlijk de nieuwe dienst ‘ACX' op de markt: een volledig cloud gebaseerde oplossing voor unified communications en multichannel contactcenters. ACX bundelt vanuit Axians Cloud verschillende kanalen als telefonie, video, online vergaderen, webchat en multichannel klantcontact in één gebruiksvriendelijke en schaalbare dienst.
ACX heeft als basis de beproefde HCS-technologie van Cisco en het CXCloud contactcenter-platform. ACX heeft één prijs-, één beheer- en één supportmodel en organisaties betalen alleen voor het daadwerkelijke gebruik. Axians en Customer Interaction Group leveren met ACX een volledige unified communications as a service en contactcenter functionaliteit uit de cloud, die precies op de behoeften van klanten kan worden afgestemd. Nieuwe mogelijkheden en functies kunnen snel worden toegevoegd en verwijderd en gebruikers kunnen op- en afgeschaald worden op basis van de behoefte van de organisatie, die bovendien alleen betaalt voor het daadwerkelijke gebruik.
Axians en Customer Interaction Group besloten hun krachten te bundelen na diverse gezamenlijke projecten waar het nut van een dergelijke gecombineerde oplossing zich in de praktijk bewijst. Naast de hechte integratie van de functionaliteiten, krijgen organisaties met ACX één prijs-, één beheer- en één supportmodel voor hun volledige contactcenter en unified communications oplossing in handen en zijn ze altijd verzekerd van de meest actuele technologie, zonder dat daar torenhoge investeringen voor nodig zijn.