De grote belofte van de Formule 1, Max Verstappen, gaat een samenwerking aan met dienstverlener Exact. De wereldtop behalen vormt voor beide partijen de basis van het partnerschap. Verstappen heeft als doel de wereldtitel te behalen en Exact wil wereldwijd een top-3-speler worden op het gebied van bedrijfssoftware in de cloud voor het mkb.
De zeventienjarige zoon van oud-Formule 1 coureur Jos Verstappen wordt net als zijn vader ondersteund door Exact. Ceo Erik van der Meijden is net als zijn Exact-collega’s enthousiast over de samenwerking. ‘Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Waar onze technologie bedrijven en hun accountants in staat stelt te groeien, gaat Max vol voor de hoogst mogelijke prijs in de Formule 1. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element ‘Never Stop Improving’ is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt. We wensen Max heel veel succes in de Belgische Grand Prix dit weekend.
Voor Max is Exact een belangrijke sponsor omdat in de slangenkuil van het F1-wereldje je goede strategische en vooral kapitaalkrachtige posities in moet nemen, zodat je meer kans maakt bij de stoeltjesdans.