Mproof en ServiceHeroes hebben samen een mobiele oplossing gerealiseerd waarmee klanten van Mproof de servicemanagementprocessen binnen Clientele ITSM ook mobiel kunnen inzien en beheren. De oplossing, Mobile Monkey genaamd, stelt gebruikers in staat eenvoudig en intuïtief meldingen te managen.
De samenwerking tussen Mproof en ServiceHeroes begon bij een gezamenlijke klant: Fontys Hogescholen. Daar realiseerde ServiceHeroes samen met Fontys de Studenten App voor ruim 43.000 studenten. Deze studentenapplicatie werd aan het achterliggende ticketingsysteem, onderdeel van Clientele ITSM, gekoppeld en dit was het startschot voor verdere samenwerking. De itsm-processen binnen de Mproof-oplossing kunnen nu ook via smartphone en tablet worden ingezien en beheerd.
Het voorkomen van incidenten is de volgende ontwikkeling waar Mproof en ServiceHeroes met Mobile Monkey op inzetten. De dienstverleners willen per organisatie benodigde functionaliteiten aanbieden, afhankelijk van de behoeften bij eindgebruikers.