Aerohive Networks lanceert het Aerohive Advantage Partner Program, een nieuw programma dat is ontworpen om de groei en het succes van het wereldwijde partnerkanaal te vergroten. Channel-strateeg Johnna Bowley is benoemd tot vice president worldwide sales and global channels en is verantwoordelijk voor dit nieuwe programma.
Het Aerohive Advantage Partner Program is ontworpen om de best presterende partners van het bedrijf te ondersteunen, te erkennen en te belonen. Het is één van de strategische investeringen die Aerohive doet om haar channel partner-ecosysteem te ondersteunen, evolueren en om marktkansen te vergroten. Het programma is per direct van start gegaan en wordt verspreid over de hele wereld, gedurende de komende zes maanden.
Johnna Bowley heeft meer dan twintig jaar ervaring in het ontwikkelen en leveren van channelstrategieën, programma’s en nieuwe routes naar de markt voor hightech bedrijven. Het meest recent werkte Bowley als vice president channelstrategie bij Channel Impact. Voorheen bekleedde zij leidinggevende posities bij onder andere Riverbed, EMC, NetApp en Compaq. Ze won meerdere malen de CRN’s ‘Woman of the Channel Award’ en de ‘Channel Chief Award’.
‘Ik ben erg enthousiast over mijn start bij Aerohive. Het is heel uitdagend om onderdeel te zijn van een bedrijf dat zo gefocust is op het succes van de partnerkanalen’, aldus Johnna Bowley, vice president worldwide sales operaties and global channels bij Aerohive Networks. ‘Ons nieuwe Aerohive Advantage Partner Program fungeert als raamwerk voor sales. Het stelt onze partners in staat om hun bedrijven te laten groeien door middel van de samenwerking met Aerohive. Hierdoor profiteren ze van de marktkansen op het gebied van mobiliteitsoplossingen.’
David Greene, cmo van Aerohive Networks: ‘Naarmate meer retailers, onderwijsinstellingen, organisaties in de gezondheidszorg en allerlei andere bedrijven de kracht van mobiliteit erkennen, willen we het gemakkelijker en voordeliger dan ooit maken voor partners om met ons te werken. Partners zijn cruciaal voor de Aerohive-strategie en voor het succes van onze klanten.’