EPiServer, specialist in digitale marketing en e-commerce oplossingen, zet de Spring Release van zijn Digital Experience Cloud in de markt. De nieuwe functionaliteiten zorgen voor een naadloze ervaring tussen digitale marketing, e-commerce en aftersale klantervaringen. De Spring editie kan op een software as a service (SaaS)-basis worden afgenomen.
De nieuwe release van Digital Experience Cloud is de volgende stap in EPiServer’s klantgerichte roadmap om de functionaliteiten van zijn vooraanstaande oplossingen uit te breiden. Deze meest recente versie bouwt voort op de fusie tussen Ektron en EPiServer, zodat klanten nog meer waarde kunnen halen uit hun reeds gemaakte investeringen in web content management, enterprise connectivity, zoekfunctionaliteiten en digital commerce.
De Spring Release biedt nieuwe configuratieopties voor de Digital Experience Cloud. De prijsstructuur is helder. Er worden vier software-as-a-service abonnementen aangeboden: Professional, Group, Corporate en Enterprise. De cloudpakketten maken het dankzij het ‘elastic scaling-principe’ eenvoudig om op en af te schalen, afhankelijk van de behoefte en doelstellingen van de bedrijven. De Spring Release van deze cloud-first oplossing kan vanaf nu in de private cloud via een consumptiemodel worden geleverd, maar blijft ook als on-premise oplossing beschikbaar.