Main Mezzanine Capital heeft het Amsterdamse The Valley een mezzanine lening verleend voor de financiering van zijn groeiambities en de verdere uitrol van het eigen dataplatform Nominow. The Valley is een marketingtechnologie- en webbureau dat portals en apps ontwikkelt en aanverwante producten en diensten levert als campagnes, huisstijlen, loyalty-programma’s en online marketing.
Volgens algemeen directeur Philip Kok van The Valley heeft zijn bedrijf de ambitie om ‘zowel nationaal als internationaal door te groeien tot de top van de bureauwereld. Met de groeifinanciering van Main kunnen wij deze ambitie waarmaken.’
The Valley heeft circa zestig medewerkers in dienst en realiseert een winstgevende omzet van ruim zeven miljoen euro, waarvan zo’n 30 procent terugkerende omzet is uit de inzet van software en technologie. Klanten zijn onder andere Nike, Tommy Hilfiger, Verkade, Sultana, ONVZ, Fokker, NS, Renault, UWV, Sandd, Pon, Raet, Hertog Jan, Rabobank en ABN AMRO.
Main Mezzanine Capital is onderdeel van investeringsmaatschappij Main Capital Partners. Het verstrekt achtergestelde leningen (mezzanine-financiering) aan bedrijven.