Topdesk heeft een nieuwe softwareversie uitgebracht: Topdesk 5.6. Deze release bevat de laatste vernieuwingen voor reserveringenbeheer en andere handige functionaliteiten. Bijzonder aan deze release is dat de SaaS-klanten van Topdesk als eerste beschikking hebben over deze nieuwste versie. On-premises-klanten kunnen een maand later, in de loop van juni, updaten naar Topdesk 5.6.
Vorig jaar introduceerde Topdesk de compleet vernieuwde module Reserveringenbeheer, die op een geheel andere manier ruimtes en diensten laat reserveren. Nu is er Topdesk 5.6. Deze versie bevat nog meer vernieuwingen, zoals de optie om samengestelde ruimtes te reserveren. Selfservicedesk-gebruikers en behandelaars kunnen zo gemakkelijk grote of kleine ruimtes met de juiste indeling en diensten reserveren. Ze kunnen ook deelnemers toevoegen aan een reservering.
Topdesk 5.6 bevat nu rich text in de Selfservicedesk en op de Meldingkaart om de communicatie met eindgebruiker te verbeteren. Topdesk Mobile is nu voorzien van het diensten-takenbord. Zo kunnen behandelaars vanuit iedere locatie gemakkelijk zien welke diensten zijn gereserveerd voor vandaag en in één keer een dienst afmelden.
Iets te vroeg gepost volgens mij ……. 🙂