Pegasystems kondigt de nieuwste release aan van zijn marketingapplicatie. Door een geïntegreerde aanpak vereenvoudigt Pega Marketing het campagnemanagement voor marketingcampagnes die via meerdere kanalen worden uitgerold. Marketeers behouden vanuit een centraal systeem het overzicht over de eigenschappen en persoonlijke voorkeuren van iedere klant, zodat gerichte outbound campagnes eenvoudig kunnen worden gecreëerd.
Binnen de relevante context van elke unieke klantinteractie automatiseert Pega Marketing in realtime de ‘next best action’. De realtime analysemogelijkheden en de ‘machine-learning’-algoritmes zorgen voor betere resultaten op het gebied van acquisitie en retentie, upselling en cross-selling. Marketeers kunnen bovendien relatiemanagementstrategieën in stelling brengen voor elke klant gedurende de hele customer journey. De nieuwe Pega Marketing-applicatie faciliteert ‘connected conversations’. Door de consistente omnichannel-communicatie, waarbij rekening wordt gehouden met de context, neemt het vertrouwen van de klant met iedere interactie toe.
Het nieuwe ontwerp van Pega Marketing, de nieuwe functionaliteit en de verbeterde gebruikersvriendelijkheid stellen marketeers in staat om ‘connected’ interacties te bewerkstelligen in alle fasen van de customer journey. Het biedt onder andere verregaande cross-channel integraties,
eenvoudiger opzetten van campagnes, Customer Profile Viewer’, analyse en rapportages.