Orange Business Services breidt de oplossing uit om bedrijven te kunnen ondersteunen, ongeacht de it-omgeving waar zij mee werken. Orange heeft een unified communications- en cloud collaboratie-oplossing ontwikkeld, gebaseerd op Microsoft Lync. De oplossing heet Business Together as a Service Microsoft en is geschikt voor bedrijven met tot vijfhonderd werknemers. Vanaf juni 2015 is het in Nederland beschikbaar.
De nieuwste versie, gebaseerd op het Lync-platform en op Skype for Business, beantwoordt de vraag van bedrijven, ongeacht hun technologische voorkeuren, aldus Orange Business Services. De oplossing is gebruiksvriendelijk, volledig geïntegreerd met de desktop en beschikt over alle functies die nodig zijn voor toekomstbestendige communicatie: presence management, telefonie, unified messaging, instant messaging en conferencing-diensten (audio, web en video). De oplossing is geschikt voor alle soorten toestellen (pc, smartphones, tablets) en maakt communicatie met externe partijen zoals klanten, leveranciers en partners mogelijk.
Orange heeft een gebruiksvriendelijke administratieportaal ontwikkeld om accounts te kunnen aanmaken en verwijderen, profielen te beheren en telefoonnummers aan de hand van een paar klikken te kunnen koppelen. De oplossing is met andere applicaties geïntegreerd, zoals de ip-telefonie-oplossing Business Talk IP. Het Lync-platform wordt in het geavanceerde datacenter in Val de Reuil, Normandïe – Frankrijk – gehost en beveiligd.