Het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur (BKKC) gaat het klantcontact verbeteren door het crm-systeem Salesforce te gebruiken. Kenniscentrum CRMWaypoint gaat het BKKC begeleiden met het invoeren en adopteren van de Salesforce-salescloud. BKKC had van oudsher wel een eigen crm-systeem, maar dit systeem was niet erg gebruiksvriendelijk en werd daardoor weinig gebruikt. De Salesforce-salescloud wordt gekoppeld en geïntegreerd met applicaties die BKKC nu al veel gebruikt, zoals Mailchimp.
CRMWaypoint gaat BKKC assisteren bij de uitrol van Salesforce. Hun rol gaat echter verder dan enkel het bouwen en inrichten van de applicatie. CRMWaypoint verzorgt ook de adoptie van de applicatie en mogelijke verbeteringen van de werkprocessen van BKKC. Het Salesforce-implementatietraject gaat begin maart van start en zal ongeveer een maand duren. Wanneer de migratie naar Salesforce is afgerond gaan BKKC en CRMWaypoint onderzoeken met welke features BKKC de business-transformatie verder gestalte kan geven.
CRMWaypoint claimt dat het inmiddels 580 Salesforce-projecten heeft gedaan.