LogicNow betrekt een nieuw kantoor in Almere. Met een eigen vertegenwoordiging in Nederland wil de managed service provider op cloud- en mobiel vlak ondersteuning bieden aan partners in de Benelux op het gebied van marketing, sales en technologie. De twaalf medewerkers werkte voorheen al bij GFI Max en Iaso, de onderdelen waaruit LogicNow is ontstaan. Voorheen bediende LogicNow klanten via Nederlandse distributeurs.
LogicNow levert SaaS-technologie met een pay-per-use model en bestaat onder andere uit Maxfocus (voorheen GFI Max) en Iaso Hybrid Cloud Back-up & Disaster Recovery. Het bedrijf heeft ruim duizend partners in het klantenbestand. LogicNow wil deze partners beter van dienst zijn met lokale ondersteuning en ze helpen om hun business te verbeteren. Naast lokale medewerkers van LogicNow beschikken partners binnenkort over Nederlandstalige materialen om hun sales en marketing kracht bij te zetten. Ook komt er een lokale versie van de website van Maxfocus. Door de lokale vertegenwoordiging in Nederland kan LogicNow sneller schakelen met klanten.
LogicNow nam in 2013 Iaso op in de organisatie. LogicNow is in september 2014 ontstaan nadat GFI Software zich opsplitste. Met Maxfocus, een platform voor managed services en it-ondersteuning, heeft LogicNow ruim tien jaar aan technologie-ervaring.