Maxedy, een startup die clouddiensten voor de bouw ontwikkelt, stroomlijnt administratie en communicatie op de bouwplaats met de mobiele app Site Assist. Deze app is ontwikkeld op het Salesforce-platform.
Maxedy, een startup die clouddiensten voor de bouw ontwikkelt, wil bouwbedrijven helpen administratie en communicatie op de bouwplaats te verbeteren. Daartoe ontwikkelde het bedrijf op het Salesforce platform de clouddienst Site Assist. Met deze dienst kan de projectadministratie worden bijgewerkt op een laptop of tablet vanaf de bouwplaats. Site Assist bevat functies die voor veel uitvoerders tot de dagelijkse werkzaamheden behoren, zoals het registreren van uren, afhandelen van orders en schrijven van dagrapporten.
Site Assist faciliteert de samenwerking tussen bouwbedrijven en andere partijen zoals leveranciers en onderaannemers. Webportalen geven deze partijen toegang tot voor hen relevante informatie. Met Chatter, het sociale netwerk voor bedrijven, kunnen deze partijen eenvoudig berichten uitwisselen met de uitvoerder op de bouwplaats.
Site Assist kan zowel zelfstandig gebruikt worden als in combinatie met een erp-systeem. Op dit moment is er een standaard koppeling beschikbaar voor Metacom, het bouw-informatiesysteem van VanMeijel. In de toekomst wil Maxedy ook koppelingen voor andere pakketten beschikbaar maken.