Cashr versie 1.4 is nu beschikbaar in de App Store en is compatibel met iOS8. De nieuwe versie van Cashr heeft een aantal praktische voordelen voor horeca- en retailondernemers, zoals het direct signaleren van de betaalstatus met Adyen mobiele pin-terminal. Cashr maakt niet alleen bestellen gemakkelijker en flexibeler, maar zet ook een stap voorwaarts met de integratie van horecamanagement en -administratie.
Door een verbeterde koppeling van Cashr met de Adyen Shuttle-apparatuur is een mobiele pinoplossing ontstaan die de status van de betaling precies kan signaleren. Mislukt een betaling dan geeft het systeem aan of dit komt door ingave van een verkeerde pincode, een saldotekort of een fout in de bluetooth verbinding. Hiernaast omvat Cashr 1.4 een aantal nieuwe functies die voor zowel horeca- als retailorganisaties voordelig zijn.
Met de nieuwe versie van Cashr kunnen eigen verbruik, representatie- en breuk- en bederf-kosten nu verwerkt worden in de backoffice. Daarnaast kan een logo van het betreffende bedrijf bovenaan de kassabon geprint worden, zodat de bon conform de huisstijl van het bedrijf is. Aan Cashr kan ook een bluetooth barcodescanner gekoppeld worden. Dit is gemakkelijk en bespaart tijd bij het afrekenen voor winkels met een groot assortiment. Het terugzoeken van een product in de productlijst wordt zo vereenvoudigd. Via Cashr kan een horecamedewerker een ‘boodschap’ met de bestelling voor de keuken worden meegestuurd. Bijvoorbeeld ‘dubbel kaas’ bij een tosti ham-kaas. Dit bericht wordt op de keukenbon getoond maar niet op de kassabon.
Eén van de bestaande features van Cashr is het kunnen koppelen met de boekhouding. Door Cashr direct in contact te brengen met het online boekhoudsysteem in de cloud Reeleezee, kan iedere afgerekende kassabon met btw, direct worden geboekt op de btw-aangifte. Deze koppeling met Reeleezee Adminstratie zorgt voor een 100 procent foutloze boeking en levert een tijdsbesparing op, omdat de bonnen niet meer overgetypt hoeven te worden.