Tradedoubler introduceert met Adapt een business intelligence-toepassing waarmee performance-marketingklanten volgens de leverancier de beste commerciële beslissingen kunnen nemen. Adapt ontwart de kluwen van verkoop- en klantdata, afkomstig uit vele complexe marketingplatforms. De toepassing trekt daarmee de data analyse vlot, en laat klanten profiteren van de voorsprong die volwaardige business intelligence oplevert.
Met Adapt zet Tradedoubler de toon in performance marketing, doordat het slimmere resultaten oplevert dankzij verbeterde traffic, technologie en deskundigheid.
Marketeers worden overspoeld door een vloedgolf aan data, met verkoop- en klantgegevens afkomstig uit veelsoortige, complexe technologieën en verschillende platforms. Dit heeft een verlammend effect op bedrijven die daardoor niet in staat zijn gefundeerd en adequaat in te springen op de marktbewegingen, stelt Tradedoubler. De Adapt business intelligence-toepassing geeft de digitale marketeer snel toegang tot de data waarop ook de kritieke prestatie indicatoren (kpi´s) zijn gebaseerd.
Adapt toont direct de resultaten van het lopende programma door middel van een dashboard: dit visualiseert de prestaties zoals die worden geanalyseerd uit de onderliggende verkoop- en klantdata afkomstig uit een veelvoud aan complexe marketingplatforms.
Tradedoubler’s Adapt is het eerste product uit een nieuwe reeks toepassingen die voortkomen uit de nieuwe bedrijfsstrategie. Alle toepassingen stellen digitale marketeers in staat om op slimmere wijze het beste resultaat uit hun campagnes te halen.