Infopact, leverancier van ip-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, introduceert Telefonie in de Cloud voor het midden- en kleinbedrijf. Met deze dienst beschikken ondernemers in het mkb over een complete ip-telefooncentrale.
Infopact biedt ict-resellers de mogelijkheid om Telefonie in de Cloud toe te voegen aan hun portfolio, waardoor zij beter in kunnen spelen op de wensen van het mkb. Voor een vast bedrag per werkplek zijn uitgebreide functionaliteiten zoals nummerherkenning en -routering, keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelingen en gespreksopnamen direct toegankelijk. Met actuele digitale wallboards en bereikbaarheidsrapportages is de bereikbaarheid van de organisatie tevens op elk moment inzichtelijk en kan er, waar nodig, bijgestuurd worden. Ook is het mogelijk om effectief samen te werken met collega’s met behulp van tools als realtime-beschikbaarheid, chat en sms. Deze verscheidenheid aan telefoniefunctionaliteiten zorgt ervoor dat het mkb overal uitstekend bereikbaar is.
Met de lancering van deze dienst biedt Infopact naar eigen zeggen een volledig cloudportfolio: Lync in de Cloud biedt kansen voor effectief samenwerken op afstand en Telefonie in de Cloud voor het realiseren van een optimale telefonische bereikbaarheid.