Mproof, specialist op het gebied van it service management-software en -diensten kondigt aan dat de nieuwste versie van Clientele ITSM per direct beschikbaar is. In de nieuwste versie is een koppeling met Afas Profit opgenomen.
Om het gehele proces van het aanmaken tot en met het behandelen van werkorders nog beter te ondersteunenheeft Mproof aan Clientele ITSM functionaliteit toegevoegd om grote werkorders te splitsen in meerdere kleine. Zodoende zijn ze eenvoudiger te plannen in de diverse agenda’s. Ook is het nu mogelijk om het verbruikte materiaal en het daadwerkelijk aantal bestede uren vast te leggen op de werkorder.
De audit log module zorgt ervoor dat beheerders van Clientele ITSM kunnen definiëren welke databasevelden gemonitord dienen te worden. Nadat de instellingen gedaan zijn, wordt de complete wijzigingshistorie bijgehouden. Dit is inclusief de vorige waarden van het veld en door wie en wanneer deze gewijzigd is. De gebruikers kunnen de wijzigingshistorie eenvoudig inzien via een rechtermuisklik op het betreffende database record.
Met de nieuwe release van Clientele ITSM komt ook een standaard koppeling met Afas Profit beschikbaar. Via de Afas-connectoren (Get en Update) kan zowel data opgehaald, als weer teruggeschreven worden. Bijvoorbeeld is het mogelijk een project vanuit Afas Profit te importeren in Clientele ITSM. Binnen Clientele ITSM wordt het project uitgevoerd en als deze gereed is worden de gegevens via workflow aangeboden en verwerkt in Afas Profit ten behoeve van de financiële afhandeling.