Sitecore, specialist in het managen van klantervaringen, introduceert Sitecore 8, de nieuwste versie van zijn Sitecore Experience Platform. Sitecore 8 vereenvoudigt marketing door data van meerdere kanalen te verzamelen en met elkaar te verbinden. Hierdoor hebben organisaties realtime en volledig inzicht in iedere klant die interactie heeft met hun merk.
Sitecore 8 is ontworpen om organisaties in staat te stellen de klantervaring van ieder individu te sturen. En dat op alle kanalen. Sitecore 8 test automatisch alle online wijzigingen en stelt marketeers en contentmakers in staat om elke wijziging ongedaan te maken, die de algemene prestaties negatief beïnvloedt.
Experience Profile voorziet in één overzicht van iedere klant om zo realtime personalisatie, analyses en segmentatie mogelijk te maken. Van klantenservice tot en met sales tot en met interactie in de winkel. Sitecore verzamelt data over de gehele klantervaring, waar deze ook plaatsvindt. Dit omvat ook data van andere klantplatformen, zoals erp, crm en klantenservice, en websites buiten Sitecore.
De verbeterde analysemogelijkheden – gebaseerd op het volledige overzicht van de klant en de rapportages – bieden de essentiële informatie die nodig is om acties met informatie te ondersteunen, precies op het moment dat de beslissing wordt genomen. Naast rapportages over eerder gedrag bieden de Sitecore-analysemogelijkheden inzicht in wat er op een bepaald moment gebeurt en wat er naar alle waarschijnlijkheid gaat gebeuren in de toekomst. Audience Segmentation biedt dynamische segmentatie van doelgroepen gebaseerd op hun demografische gegevens en alle andere informatie in het Experience Profile. De segmenten zijn direct te gebruiken in de automatisering- en e-mailmarketingoplossingen van Sitecore.