De software van Green Valley helpt organisaties bij het realiseren van hun doelstellingen en ambities op het gebied van service, klantbehoud en klantenthousiasme.
Onze software is gericht op vier hoofdgebieden:
- kennismanagement
- contactmanagement
- selfservice, webcare & social
- web experience management
In de filosofie van Green Valley staat de mens centraal: iedereen moet, ondersteund door techniek maar zonder technische kennis, kunnen communiceren en kennis kunnen delen met klanten, collega’s of andere stakeholders. Uitgangspunt hierbij is de “usability” van Green Valley software, die gebruikers in staat stelt om gemakkelijk, efficiënt en met plezier hun dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Naast het leveren van de software verzorgt Green Valley ook de implementatie van de benoemde oplossingen, indien gewenst samen met of door een van haar partners . Andere diensten die Green Valley levert, zijn consultancy, hosting & cloud services, customer care en training.
Green Valley heeft haar hoofdkantoor in Nederland en regionale kantoren in Europa en Noord-Amerika. Meer dan honderdvijftig organisaties, actief in verschillende regio’s en branches (zowel in de profit als in de non-profit-sector) vertrouwen al meer dan 15 jaar op Green Valley software.