Sage Group, een van de marktleiders op het gebied van bedrijfsmanagementsoftware en -services, biedt middelgrote bedrijven nu nog meer bruikbaarheid en mobiliteit met de lancering van Sage ERP X3 Online, de cloud-versie van zijn nieuwe-generatie erp.
De cloud-oplossing Sage ERP X3 Online is bedoeld voor bedrijven die het gebruiksgemak, de toegankelijkheid, de eenvoud en een lage cost of ownership van een online dienst willen benutten zonder concessies te doen aan de functionaliteit en schaalbaarheid van Sage ERP X3 versie 7. Bedrijven kunnen nu zelf bepalen hoe ze hun managementsysteem willen inrichten en betalen. Sage ERP X3 Online is een volgende logische stap in het continue streven van Sage om bedrijven een keuze te bieden, alsook het vertrouwen om te groeien.
Uit onderzoek van Sage blijkt dat bedrijven in het middensegment drie prioriteiten hebben: nieuwe orders binnenhalen, de bedrijfskosten verlagen en de omzet verhogen. Het was precies om die doelstellingen te bereiken, dat aan Sage ERP X3 versie 7 nieuwe functies werden toegevoegd. Bruikbaarheid en mobiliteit staan centraal in Sage ERP X3 versie 7, zodat middelgrote bedrijven nog sneller nog meer kunnen doen, waar ze ook zijn. Zo helpt het erp-systeem de kosten te verlagen en sneller te reageren om nieuwe orders binnen te halen.
Sage ERP X3 versie 7 is voorzien van een compleet nieuwe, intuïtieve samenwerkingsfunctionaliteit gebaseerd op html5, die veel browsers en personalisatie ondersteunt. Ook is het mobiel toegankelijk en biedt het allerlei web-apps, integratie met Microsoft Office en een gloednieuwe zoekfunctie. Het Sage ERP X3-platform is ontwikkeld met behulp van cloud-eigen technologieën, zoals html5, MongoDB, Elastic Search, JSON en Node.js.