Bedrijven gaan steeds meer digitaliseren, zowel de interne documenten (bijvoorbeeld hrm-bestanden) als de documenten die ze van derden ontvangen, zoals facturen en inkooporders. Kofax Total Agility (KTA) blijkt daar in veel gevallen een krachtige en innovatieve oplossing voor. Daarnaast is KTA volledig web-based. Om de stap naar KTA nog gemakkelijker te maken, biedt ICreative uit Ede als eerste KTA in de Cloud aan.
Om het werken met documenten nog slimmer te maken en volledig te integreren in bestaande processen en systemen, is KTA voorzien van business process management (bpm) en dynamic case management (dcm). Deze functionaliteit is afkomstig vanuit de Singularity-technologie. Daarmee biedt KTA hulpmiddelen om triggers te interpreteren en te processen. Denk daarbij aan het ontvangen van een klacht van een klant via een web formulier of email. Of het verwerken van een getekend arbeidscontract. KTA kan op basis van informatie en parameters proces-keuzes maken en biedt de mogelijkheid om in het proces in te grijpen en bij te sturen. Dat maakt de oplossing met name sterk voor gebruik door ‘kenniswerkers’. Met name bij processen die geïnitieerd worden vanuit ongestructureerde data, kan met KTA bereikt worden dat de start van het proces efficiënter verloopt. Kofax duidt dit aan met de zgogenaamde ‘First Mile’, gezien vanuit de optiek van procesoptimalisatie of bijvoorbeeld straight through processing (stp).
ICreative is in Nederland een van de belangrijke leveranciers van de Scan & Capture-oplossingen van Kofax. Bij veel organisaties wordt gebruik gemaakt van de ICreative expertise in het digitaliseren van documenten en het herkennen en verwerken van data. Van facturen en andere type documenten wordt op deze wijze de data getransporteerd naar een workflow, Sharepoint of aanwezige dms-omgevingen.