In de e-dienst CRM-groeisprong gaat Helder Inzicht resultaatverplichting aan om crm beter operationeel te verankeren. CRM-groeisprong voegt de technische en business-aspecten van crm samen in een verbetertraject. De situatieanalyse van crm levert prioriteiten en concrete doelen op voor effectiever werken in en rond crm. De verbeteringen voert Helder Inzicht samen met ict en de stakeholders in twee of drie groeistappen door om de waarde van crm te verhogen.
E-dienst CRM-groeisprong van Helder Inzicht voegt de technische en business-aspecten van crm samen in een concreet verbetertraject. De eerste fase is om via interviews tot een praktische situatieanalyse van crm te komen. Vanuit die realiteit wordt met stakeholders van verschillende afdelingen heldere prioriteiten en concrete doelen gekozen. Deze prioriteiten vertaalt Helder Inzicht naar gefaseerde verbeteringen om effectiever werken in en rond crm stap voor stap te optimaliseren. Aan dit actieplan zijn structurele verbeteringen verbonden die in twee of drie groeistappen worden doorgevoerd.
Vervolgens neemt Helder Inzicht met de opdrachtgever verantwoordelijkheid voor de uitvoer van deze stapsgewijze verbeteringen om concrete resultaten te bereiken. Binnen CRM-groeisprong borgt Helder Inzicht de waardevolle samenhang van technische en business-aspecten. Met structurele aandacht om crm naar een hoger niveau te brengen.