Verint® Systems voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn Enterprise Feedback Management-oplossing (EFM), onderdeel van Verints suite met oplossingen voor customer engagement-optimalisatie. Voorbeelden van toevoegingen aan de EFM-oplossing zijn meer opties voor mobiele sms-delivery en geavanceerde mogelijkheden voor enquêterapportages en analyses. Deze features zijn onderdeel van het Voice of the Customer Analytics-portfolio van Verint. Ze zijn ontworpen om wereldwijde organisaties te helpen hun programma’s voor multichannel customer engagement op te bouwen en uit te breiden.
Organisaties met succesvolle Voice of the Customer-programma’s (VoC) verzamelen en analyseren feedback, zowel gestructureerd als ongestructureerd, via meerdere kanalen. Zo verkrijgen ze bruikbaar inzicht in de behoeften en wensen van hun klanten. Deze kanalen zijn het internet, e-mail, ivr-surveys aan het eind van een gesprek voor directe feedback, mobiel en sms. Het sms-delivery-kanaal blijft groeien op basis van hoge responsrates en realtime toegang tot waardevolle feedback tijdens een gesprek. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar manieren om beter gebruik te maken van sms-enquêtes om proactief met klanten te communiceren.
Verint Enterprise Feedback Management is gebouwd op een hosted managed service delivery-model. De oplossing is nu beschikbaar als volledige end-to-end, mobiele-selfserviceoplossing bedoeld voor een omnichannel customer engagement. Op basis van dit model kunnen organisaties hun eigen SMS-enquêteprogramma’s beheren en in de hand houden via een nieuwe directe interface voor standaard-sms-gateways en EFM. Om grondiger klantinzichten te verkrijgen, kunnen ze op een enkel platform antwoorden op SMS-enquêtes direct ontvangen, verzamelen en laten zien in combinatie met klantgegevens die ontvangen zijn via alle andere kanalen. Dit vertaalt zich in een kortere doorlooptijd, contextuele analyses en beter beheerde, meer geïntegreerde multichannel VoC-enquêteprogramma’s.