Bedrijven merken dat klanten van hen vragen dat er op een consistente manier met hen wordt gecommuniceerd. Elke interactie moet een aantrekkelijke ervaring zijn. SDL heeft de SDL Customer Experience Cloud gelanceerd, een platform dat marketeers helpt klanten via alle kanalen, op alle apparaten en in elke taal precies die klantervaring te bieden. Met de Customer Experience Cloud kunnen bedrijven via één interface real time informatie krijgen over de beleving van hun merk en campagnestrategieën razendsnel aanpassen om de effectiviteit van marketing en de omzet te maximaliseren.
SDL bevindt zich in een nieuw marketingtijdperk waarin merken op basis van het beslissingspad van de klant en zijn gedrag na aankoop, slimmere beslissingen kunnen nemen over het opbouwen van klantrelaties. De SDL-suite weerspiegelt de visie van SDL dat elke marketeer aan de verwachtingen van klanten in de wereld kan voldoen en voortdurend zijn betrokkenheid kan tonen.
Juryoordeel
De cloud prikkelt de fantasie en belooft ons veel. Veel inzendingen waren prachtig om te lezen, maar verkeerden nog vaak in de beloftefase. Het zou heel mooi kunnen worden… De bijdrage van SDL is concreet, heel concreet. De motivatie, met daarin getuigenissen van klanten, was voor de jury overtuigend. Met 1500 klanten, waarvan 72 van de honderd grootste bedrijven wereldwijd, kun je moeilijk nog spreken van een belofte. Dit is realiteit. En levert in 2014 een nominatie op.