Salesforce.com introduceert de Salesforce1 Mobile App. Hiermee kunnen bedrijven hun business runnen vanaf hun mobiele telefoons. De app heeft meer dan dertig functies, waarmee bedrijven beschikken over de nieuwste en meest complete en flexibele ervaring op hun mobiele apparaten.
De nieuwe mobiele app zorgt voor toegang tot de Salesforce1 Communities vanaf mobiele apparaten.
De app biedt nieuwe opties om ook backoffice-informatie mobiel te kunnen benaderen. Bedrijven kunnen eenvoudig aangepaste mobiele applicaties voor andere bedrijfsprocessen maken en gebruiken, om medewerkers te helpen hun werkzaamheden direct vanaf hun mobiele apparaat uit te voeren. De app biedt toegang tot een eco-systeem van meer dan 65 partnerapplicaties.
Salesforce1 Mobile App begint een nieuwe fase in zakendoen. Het bedrijf blijft innoveren en investeren in een reeks oplossingen, waarmee bedrijven klanten beter aan zich kunnen binden. De speciaal voor het bedrijfsleven ontworpen Salesforce 1 Mobiele Applicatie biedt een aantal nieuwe functionaliteiten.
Verkopers hebben direct toegang tot rapporten en dashboards, zij kunnen eenvoudig navigeren binnen accounts en hebben ook offline toegang tot alle relevante data. Servicemedewerkers krijgen de beschikking over nieuwe functies, als ‘Knowledge, Questions & Answers’, waarmee zij snel een ongeëvenaarde klantenservice kunnen bieden vanaf hun mobiele telefoons. Marketeers hebben een tool in handen voor de inzet van één-op-één marketing, over welk kanaal dan ook.
Toonaangevende ondernemingen als Philips en Stanley Black & Decker hebben de app aangepast en afgestemd op hun wensen en behoeften, om hun klanten op een volledig nieuwe manier van dienst te kunnen zijn.