Topdesk heeft de nieuwste versie van zijn software gelanceerd: Topdesk 5.4. In deze versie is de module Contractbeheer en slm (service level management) grondig vernieuwd, is er nog meer mogelijk met de smartphone-toepassing Topdesk Mobile en zijn er veel handige nieuwe functionaliteiten bijgekomen voor onder andere e-hrm.
In Topdesk 5.4 is een prioriteitsmatrix toegevoegd aan de module Contractbeheer en slm. Hiermee kunnen organisaties de dienstniveaus binnen hun sla’s (service level agreements) tot in detail bepalen. Zo wordt meer duidelijkheid gecreëerd over afspraken die gelden binnen de producten- en dienstencatalogus. Aan de hand van de prioriteit en impact van storingen kan de afgesproken doorlooptijd van meldingen worden aangegeven. Deze afspraken zijn meteen toe te passen in de module Meldingenbeheer.
Ook de smartphone-toepassing Topdesk Mobile bevat een aantal handige nieuwe features. Behandelaars op locatie kunnen nu ter plekke meldingen aanmaken op hun smartphone. Verder kunnen zij hun taken eenvoudig groeperen op datum, op vestiging of op behandelaarsgroep.
Voor afdelingen die gebruikmaken van Topdesk e-hrm, bevat Topdesk 5.4 een aantal nieuwe mogelijkheden, zoals extra velden voor medewerkersgegevens, een verbeterd rechtensysteem en hr-dashboards.
Verder bevat Topdesk 5.4 onder meer nieuwe opties voor het Kennissysteem, de Form Designer en het monitoren van major meldingen.