SDL, specialist op het gebied van global customer experience management, kondigt nieuwe mogelijkheden aan voor twee belangrijke pijlers binnen de cloudoplossing: SDL Social en SDL Campaigns. De nieuwste release binnen de SDL Customer Experience Cloud (CXC) verstevigt de focus op cloudservices en biedt digitale marketeers uitgebreidere mogelijkheden.
De nieuwe functies SDL Social en SDL Campaigns geven marketeers meer inzicht in eerdere activiteiten en toekomstig gedrag van klanten. Daardoor kunnen zij volgens de leverancier op intelligente wijze aantrekkelijkere marketingcampagnes met meer impact en een maximale roi opzetten. Klanten hebben tegenwoordig altijd en overal toegang tot de nieuwste informatie en daarom hebben digitale marketeers inzicht en praktische gegevens nodig om hen voor zich te winnen.
Met deze strategische releases, waarover in de CXC-aankondiging van januari al werd gesproken, beschikken digitale marketeers tijdens elk klantcontact precies over de benodigde middelen. Door de twee nieuwe oplossingen te combineren kunnen marketeers wereldwijd klanten over de hele linie een aansprekende ervaring bieden, ongeacht apparaat of locatie. Op die manier worden meer klanten getrokken en wordt de effectiviteit van doorlopende digitale campagnes verbeterd.