Alle websites en interactieplatformen van financieel dienstverlener De Lage Landen gaan gebruikmaken van het Sitecore Experience Platform. Met de standaardisering van het cms-platform wordt een uitbreiding van digitale marketing en een kortere time-to-market mogelijk. De Lage Landen start in 2014 door met vijf labels gebruik te maken van het Sitecore-platform, daarna volgen andere labels en merken die De Lage Landen in de markt voert.
‘Bij de implementatie gaan we De Lage Landen en de betrokken partners actief ondersteunen’, zegt Ties Arts, managing director Sitecore Benelux. ‘Wij bieden marketeers de mogelijkheden om relevante, meetbare merkervaringen te bieden die resultaten leveren via welk kanaal van interactie dan ook.’
De Lage Landen is met ruim vijfduizend werknemers actief in 36 verschillende landen en levert financiële oplossingen als vendor finance, car leasing, commercial finance, consumer finance en factoring. De Lage Landen is een volle dochter van de Rabobank Groep. Met De Lage Landen sluit Sitecore weer een contract in de financiële wereld. Eerder sloot het contracten met partijen als Knab, MoneyYou, CZ en Menzis.
Er is al één “label” op het Sitecore CMS live: http://www.occasioncentre.nl/