Aspect Software, leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde oplossingen, introduceert Aspect Workforce Optimization 8.0 (WFO 8) voor geïntegreerde workforce optimization, met functionaliteit voor workforce management, quality management en performance management.
Nu het contactcenter een integraal onderdeel is van de algemene klantbeleving, zijn organisaties op zoek naar intuïtieve oplossingen die een meer flexibele en geïntegreerde klantenserviceorganisatie mogelijk maken. Om daaraan te beantwoorden, moeten ondernemingen hun klantenservicemedewerkers en supervisors een betere gebruikerservaring bieden, met hechte integratie van back- en front-office. Volgens Aspect krijgen organisaties dat met Workforce Optimization 8.0 (WFO 8) voor elkaar, ongeacht of het draait op de locatie van de klant of in de Aspect-Cloud.
WFO8 is ontworpen in samenwerking met een toonaangevend bedrijf voor user experience design en is getest door ervaren contactcenter-agents, WFO 8 beschikt over een aanpasbare, intuïtieve en gemakkelijk te gebruiken grafische interface die de barrière elimineert tussen gebruikers en hun workforce optimization systeem.