TIE Kinetix introduceert Smart PDF Connect als toevoeging op het Integratie portfolio. Deze nieuwe oplossing transformeert inkomende pdf-documenten 100 procent nauwkeurig naar elektronische documenten voor automatische verwerking in back office oplossingen, ongeacht welk type erp- of boekhoudsysteem wordt gebruikt.
Voor veel bedrijven met grote en kleine partnerkanalen is het doel om de ketenintegratie zoveel mogelijk te optimaliseren. Wanneer bedrijven de mogelijkheid hebben het inkoopproces, verzendproces en de betalingsafhandeling te automatiseren via een directe koppeling tussen verschillende systemen, kunnen bedrijven hun kosten verlagen, fouten reduceren en de complexiteit en de klanttevredenheid verbeteren.
Vele jaren is het een uitdaging geweest voor bedrijven om handelspartners te managen die niet over een budget of de technische capaciteiten beschikken om documentuitwisseling volledig elektronisch te integreren. Door de massale adoptie en tegenwoordig lage drempel om pdf-documenten te kunnen creëren, is dit toegankelijk geworden voor ieder bedrijf. TIE Kinetix biedt een oplossing die alle handelspartners (op ieder niveau) kan integreren ongeacht de technische of financiële beperkingen waarover de handelspartner beschikt.
De lancering van Smart PDF Connect geeft bedrijven de mogelijkheid om ontvangen pdf-documenten van partners direct te verwerken, vertalen en vervolgens 100 procent nauwkeurig automatisch te integreren in het back office system, ongeacht welk type erp- of boekhoudsysteem wordt gebruikt. Alle pdf-documenten worden door de gebruiker gevalideerd, geaccepteerd, verwerkt en beheerd in één centrale, gebruiksvriendelijke integratie oplossing. Op deze manier is er geen behoefte aan verschillende middleware oplossingen en verschillende scansoftware en leveranciers om diverse aspecten van het inkomende documentproces te beheren.