Barracuda Networks introduceert een aantal nieuwe functies, updates en integraties van zijn Copy File Sync and Share platform. Deze nieuwe versie van Copy zorgt ervoor dat het vanaf iedere locatie gemakkelijker wordt om toegang te krijgen tot bestanden, ze op te slaan, te ondertekenen en te delen.
De nieuwe functionaliteit en de Copy integraties met Signnow, Mover, Redbooth en Kloudless zijn goede voorbeelden van hoe Barracuda Networks en hun partners hun klanten in security en gemak kunnen voorzien. Copy is ontworpen met zowel particulieren als bedrijven in het achterhoofd en levert krachtige mogelijkheden aan gebruikers en beheerders om het ondertekenen en delen van bedrijfskritische data en de toegang ertoe, veilig te maken.
Copy integreert zakelijke eisen zoals gebruiks- en groepsbeheer, door besturingselementen voor het beveiligen van eigen bedrijfsgegevens toe te voegen en levert meer security. Zo kunnen beheerders beleidsgebaseerde controles uitvoeren om gebruikers toe te staan (of te verbieden) om bestanden binnen of buiten de organisatie te delen. Daarnaast hebben gebruikers toegang tot hun persoons- en bedrijfsgegevens via slechts één Copy-account. Dit verbetert de gebruikservaring met behoud van de juiste eigendomsgegevens voor verschillende soorten data.
Copy vereenvoudigt de setup en het management van beheerders zodat ze de workflow kunnen stroomlijnen. Zo helpt de gestroomlijnde gebruikersinterface en beheerpagina beheerders en gebruikers om gemakkelijker binnen Copy te navigeren. Nieuwe client apps voor iOS-, Android- en Windows Mobile-apparaten maken het tevens eenvoudig en efficiënt om onderweg toegang te verkrijgen tot gegevens. Verder biedt de eenvoudige setup wizard voor bedrijfsaccounts de mogelijkheid om de oorspronkelijke bestandsstructuur en groepsmachtigingen aan te maken.
Met Copy kunnen gebruikers documenten eenvoudig ondertekenen en veilig opslaan en delen binnen en buiten het bedrijfsnetwerk. De nieuwste versie van Copy bevat diverse integraties met cloud-toepassingen die de Copy footprint uitbreiden en de samenwerking en workflow-automatisering voor bedrijven verbeteren.