Soft-ex brengt versie 5.5 van Ringmaster en Optimiser in Nederland op de markt. Ringmaster/Optimiser stelt bedrijven in staat om centraal hun mobiele en vaste lijn telecom gebruik te beheren en controleren, wat leidt tot meer controle, efficiëntie en kostenbesparingen op hun telecomuitgaven.
Soft-ex Ringmaster en Optimiser versie 5.5 levert informatie rechtstreeks naar de desktop van de gebruiker via een nieuw dynamiek dashboard die unified zichtbaarheid van telecom-gebruik, kosten, prestaties en de infrastructuur in het hele bedrijf geeft. Het kan geautomatiseerde rapportages van telecom gebruik en kosten genereren en versturen, analyseren, classificeren en toekennen van kosten tot een afdeling of specifieke gebruikersniveau.
Ringmaster en Optimiser biedt nu ook mark-up en vaste kosten functionaliteit en rapporten in de nieuwe release. De beveiligingsmodule, biedt bescherming tegen fraude en hacking door realtime beveiligingswaarschuwingen op ongewone telecom activiteiten. Responsetijd rapporten helpen bij het meten van de bereikbaarheid en het afhandelen van gespreks-efficiëntie binnen een organisatie. Optimalisatie van infrastructuur door rapportage van trunk gebruik is samen met de rapportage over kwaliteit (QoS) van de dienstverlening beschikbaar in deze nieuwste release. Waarnemingen en trends worden vergemakkelijkt door het nieuwe dashboard dat een overzicht van alle activiteiten in een oogopslag geeft.