Axios Systems lanceert vandaag de nieuwste versie van zijn IT Service Management (ITSM)-oplossing, assyst. De software combineert alle ITIL/ITSM processen in één pakket; deze nieuwe versie bevat tevens IT Resource Performance Management (IT RPM), nieuwe help functionaliteiten, krachtigere rapportages en een verbeterde self-service portaal.
ITSM-assyst helpt de it-afdeling slagvaardiger te worden; IT RPM maakt collaboration mogelijk en beschikbare kennis binnen de it-organisatie is hierdoor sneller toegankelijk. Ook crowdsourcing, leaderboards en sociale profielen vormen een steeds belangrijker onderdeel van het service management proces. Het gebruik van social media is gemeengoed geworden voor zowel eindgebruikers als help desk medewerkers en de nieuwe generatie ITSM tooling speelt hierop in met een nieuwe manier van werken.
De krachtige en intuïtieve Reporting Wizard maakt het gebruikers mogelijk complexe rapportages zelfstandig te maken. Rapporten kunnen worden gepubliceerd op de assystNET self-service portal. Deze portaal bevat tevens een up-to-date dashboard. Zowel eindgebruikers als it-medewerkers kunnen automatisch bericht ontvangen zodra er nieuwe rapportages in het dashboard beschikbaar zijn. Op deze manier hebben ze altijd toegang tot de laatste informatie.