Aspect Software annonceert een op cloud gebaseerde contactcenteroplossing met functionaliteit die is ontworpen om snel van waarde te zijn bij het realiseren van een superieure klantenservice. Zipwire (zipwire.aspect.com) brengt gemak en eenvoud naar contactcenteroperaties terwijl de belasting van it wordt geminimaliseerd. Het platform voorziet in ongelimiteerde schaalbaarheid, gemakkelijke uitrol en 24/7/365 support.
Zipwire van Aspect Software komt tegemoet aan de eisen van de grootste enterprise contactcenters terwijl het ook de specifieke behoeften van kleinere contactcenters vervult. Dankzij Zipwire’s eenvoud en snelle uitrol zijn gebruikers in een paar uur en zonder set-up kosten up-and-running. Dit versnelt de time-to-value doordat agents snel aan de slag kunnen om klanten te helpen.
Door de schaalbaarheid in combinatie met de functionaliteit beantwoordt de oplossing aan de behoeften van grotere ondernemingen. Deze kunnen eenvoudig functionaliteit of extra seats toevoegen al naar gelang hun groei, seizoenspatronen, hun business cycli of andere tijdelijke volumeveranderingen. Dit maakt de oplossing tot een investering met een laag risico. Zipwire’s volledige cloudlevering betekent dat bedrijven virtuele of geografisch gespreide teams kunnen accommoderen.