Aquila heeft een innovatieve ontwikkeling in de verzekeringswereld laten zien. AVS, een backoffice oplossing voor verzekeraars en intermediairs, is nu ook via een app te benaderen.
AVS is een modulair en flexibel opgebouwde backoffice-oplossing. Verzekeraars en intermediairs beschikken met AVS over een flexibele backoffice waarmee zij eenvoudig de voor hun benodigde administratieve modules kunnen koppelen. Met AVS is een verzekeraar in staat om een verbeterd rendement, kortere time to market en een eenvoudige ontsluiting van nieuwe distributiekanalen te realiseren.
Met AVS was het al lang mogelijk dat klanten online hun eigen portfolio in kunnen zien en bewerken. Daar komt nu een app bij waarmee een verzekeraar of intermediair direct en overal tijdens een gesprek met de klant zijn huidige gegevens op kan roepen en polissen kan aanpassen, claims inzien, een advies aanvraag indienen of een premieberekening kan maken. Op deze manier zijn altijd de meest actuele gegevens bij de hand en is iedereen, van verzekeraar, volmacht en tussenpersoon, in staat om de klant het beste advies te geven en snel actie te ondernemen.