Nextiraone’s Onecockpit geeft cio's een krachtige tool tegen ‘network failures’. Onecockpit, een internationale servicedienst is per direct beschikbaar en is een combinatie van monitoring en management services. Met Onecockpit zal de manier waarop cio’s en it-afdelingen hun netwerkinfrastructuur managen transformeren, waardoor grote operationele bedrijfsvoordelen behaald worden.
De Onecockpit-service bevat een altijd toegankelijk dashboard dat indicatoren toont van beschikbaarheid en performance van netwerkinfrastructuur en applicaties voor klanten.
Het creëert een sterke end-to-end monitoring en managementoplossing die volledig geïntegreerd is in het services portfolio van Nextiraone.
De service maakt gebruik van een nieuwe generatie monitoring applicaties en tools, die zijn samengebracht in één dashboard en alle technologieën van de verschillende fabrikanten omvat, te weten: netwerkinfrastructuur, security, telefonieoplossingen, contact center, storage en Exchange. Het dashboard is toegankelijk vanaf elk apparaat, inclusief mobiele apparaten zoals tablets en smartphones.
Het combineert uitgebreide en real-time informatie met een bedrijfsgerichte weergave van de impact op de netwerkprestaties. Hierdoor wordt het voor organisaties mogelijk gemaakt om hun netwerken effectiever te beheren, risico’s te minimaliseren en om hun infrastructuur-veranderingen efficiënt te plannen.
De Onecockpit oplossing is door Nextiraone zelf ontwikkeld. De experts hebben twee jaar intensief gewerkt aan verdere ontwikkelingen en verfijning op basis van de best-in-class service standaard softwareoplossingen, inclusief Servicepilot en HP. Door de ervaring van Nextiraone in het leveren van ondersteuning, onderhoud en managed services, was het development team in staat om zich te concentreren op het ontwikkelen van een multidisciplinaire klantgerichte oplossing.