Leverancier van medische producten en diensten Toshiba Medical Systems is live gegaan met Oracle HCM Cloud Service in. Deloitte implementeerde de dienst als Diamond level-lid van het Oracle PartnerNetwork (OPN). De livegang stelt Toshiba MS in staat om van verschillende, handmatige en offline systemen over te stappen op een totaaloplossing voor het stellen van doelen en competentie- en evaluatieprocessen.
Oracle HCM Cloud Service helpt Toshiba MS om een omgeving te creëren waarin managers en medewerkers allemaal gefocust zijn op dezelfde doelen. Ook dwingt het hen te kijken naar prestaties en ontwikkelbehoeften van zowel de managers als de medewerkers. Toshiba Medical Systems wilde de focus op medewerkersontwikkeling, prestatie- en talentmanagement vergroten om zo tot een optimaal functionerende organisatie te komen.
Meerdere hcm-oplossingen
Toshiba Medical Systems wilde graag een SaaS-oplossing voor talent- en performancemanagement en koos voor de Oracle HCM Cloud Service, onderdeel van Oracle Cloud, na meerdere SaaS-gebaseerde hcm-oplossingen te hebben beoordeeld. Hierna besloot de organisatie dat de aanbieding van Oracle het beste aan de gestelde eisen voldeed.
‘We hebben veel verschillende SaaS hcm-aanbiedingen gezien en vonden dat Oracle HCM Cloud Service de beste keuze was om ons verder te helpen en ons doel te bereiken om een uitstekend presterende organisatie te zijn’, zegt Pim Vogel, senior manager HR Europe bij Toshiba Medical Systems Europe. ‘We zien nu al een aantal voordelen van de oplossing. Denk hierbij aan een gestructureerde omgeving waarin alle medewerkers gefocust zijn op dezelfde doelen. We zijn erg verheugd over het potentieel voor Toshiba Medical Solutions om betere ontwikkelmogelijkheden te bieden aan onze managers en onze medewerkers.’
Toshiba Medical Systems is al Oracle-klant sinds 2004 en koos voor Oracle HCM Cloud Service in maart 2012. De implementatie door Deloitte werd in oktober 2012 afgerond.