CoffeeClick, het all-in koffieconcept voor de zakelijke markt van de CB Groep, gaat zijn bedrijfsvoering ondersteunen met een cloudoplossing op basis van Microsoft Dynamics Nav 2013. Dit systeem ondersteunt alle functionele gebieden van de onderneming: van klantcontacten, financiën en voorraadbeheer tot serviceplanning en -management. Ter aanvulling ontwikkelt it-dienstverlener Abecon maatwerkfunctionaliteit voor de ‘telleradministratie’, die klanten in staat stelt om het exacte aantal gebruikte koppen koffie af te rekenen.
‘Om een nieuw concept goed neer te zetten, is maatwerk onvermijdelijk’, zegt Stefan Kleverkamp, directeur van CoffeeClick. ‘Het is een groot voordeel dat we deze alles-in-een oplossing kunnen aanpassen aan onze wensen. Daarnaast is dit concept kostentechnisch gunstig, zowel wat de aanschaf als het gebruik en beheer betreft. Klanten kiezen voor ons koffieconcept vanwege de kwaliteit en transparante kosten. We zijn blij dat we een it-oplossing hebben gevonden die hierop aansluit.’