Infor heeft zijn nieuwste versie van Infor LN uitgebreid met ingebouwde social business-technologie. Deze versie is gebaseerd op het Infor 10x platform en ondersteunt Infor Ming.l, een sociaal samenwerkingsplatform. Gebruikers beschikken nu over een oplossing die is ontworpen voor snellere, meer betekenisvolle interacties die de manier waarop taken worden uitgevoerd, verandert.
De gebruikerservaring in Infor LN versie 10.3 is sterk verbeterd. Klanten kunnen op een bedrijfsbrede schaal profiteren van samenwerkingsmogelijkheden om bedrijfsprocessen te vereenvoudigen. Daarnaast bevorderen de samenwerkingsfuncties in Infor LN operationele efficiëntie om zo de total cost of ownership (TCO) te verlagen.
De nieuwste versie van Infor LN omvat Infor Ming.le om de sociale business-waarde te vergroten. Infor LN-gebruikers kunnen nu samenwerken, content delen en klanten, orders of activiteiten volgen. Dat leidt tot verbeterde communicatie en efficiëntie door het verenigen van processen, mensen en events.
Er zijn meer dan honderdzestig verbeteringen in Infor LN die specifiek zijn afgestemd op verschillende branches en regio’s. De nieuwste versie biedt een nieuw asset-niveau en kostenbeheersing voor bedrijven die geavanceerd projectmanagement nodig hebben. De applicatie biedt ook mogelijkheden op het gebied van kwaliteitsmanagement en finance, met verbeteringen voor productiecontroles voor leveranciers van de automobielindustrie. Nieuwe kostencontroles voor garanties en schadevergoedingen verbeteren de zichtbaarheid om zo het verlies van aanspraken te helpen minimaliseren terwijl de SLA’s (service level agreements) met klanten worden gemaximaliseerd.
De verbeterde versie van Infor LN gebruikt de Infor 10x technologie-stack om integraties te stroomlijnen en biedt eveneens geavanceerde business intelligence met de Infor Business Vault. Tot slot distantieert Infor LN zich van Java Swing met de introductie van HTML 5. Bovendien omvat deze ontwikkeling een nieuw dynamisch enterprise modeling (DEM) autorisatierapport om de efficiëntie voor het beheren van bedrijfsprocessen te verbeteren, evenals de prestaties in het upgradeproces.